Wyszukiwanie
Wybierz kategorię
    Menu Zamknij

    Wymiana i zwrot

    Jak postępować, jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada i chcesz go zwrócić?

    W przypadku zawarcia umowy sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość (w sklepie internetowym) Konsumentowi przysługuje zgodnie z § 1829 ust. 1 Kodeksu cywilnego prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odebrania towaru (jeżeli przedmiotem umowy kupna jest kilka rodzajów towaru lub dostawa kilku części, termin ten liczy się od dnia odbioru ostatniej dostawy towaru). Odstąpienie od umowy kupna należy przesłać sprzedającemu w terminie określonym w zdaniu poprzednim.

    Oryginalne opakowanie produktu

    Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu ani częścią zakupionego przedmiotu. Możesz przymierzyć towar, ale nie powinno być widocznego zużycia. Należy wziąć pod uwagę koszty, jakie poniesie EspressoServis s.r.o. z przywróceniem do pierwotnego stanu i które mogą być wymagane do zapłaty. Ze względu na różnorodność towaru koszty te mogą być zróżnicowane i ustalane indywidualnie. Koszty te można następnie odliczyć od kwoty za zwrócony towar.

    Możesz zachować artykuły promocyjne nawet po zwróceniu towarów.

    Zwrot towaru - poprzez wysyłkę

    Jeśli produkt Ci nie odpowiada, nie jesteś zainteresowany wymianą na inny produkt, odeślij go na nasz adres EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201, Czech Republic. Zwracany towar prosimy dobrze zapakować, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Zwrotu produktu Konsument dokonuje na własny koszt.

    Dołącz kopię dowodu zakupu i bezpośrednio na niej wskaż, w jaki sposób chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za towar - czy to przelewem na konto (w tym przypadku podaj bezpośrednio numer konta), czy też anulując płatność za pomocą GoPay.

    Wymiana towaru – poprzez wysyłkę

    Jeśli z jakiegoś powodu dostarczony towar Ci nie odpowiada (wybrałeś zły rodzaj produktu itp.), odeślij go na nasz adres EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201, Czech Republic.

    Dołącz kopię dowodu zakupu i bezpośrednio na nim napisz, na co dokładnie chcesz wymienić towar: nazwę produktu, liczbę sztuk (lub kod produktu w sklepie internetowym).

    Wymienimy dla Ciebie towar i natychmiast go wyślemy. Zwrotu produktu Konsument dokonuje na własny koszt.

    Zwrot pieniędzy – przesyłką

    Pieniądze za towar i przesyłkę (w przypadku zwrotu całego zamówienia) wyślemy na Twoje konto bankowe najszybciej, jak to możliwe, nie później niż 14 dni po odstąpieniu od umowy.

    Najłatwiejszy i najszybszy proces zwrotu środków dotyczy płatności dokonanych za pośrednictwem bramki GoPay. Jeżeli płatność została dokonana za pośrednictwem bramki płatniczej GoPay, wystarczy wpisać „proszę zwrócić przez GoPay”. Płatność zostanie zwrócona na to samo konto, z którego została pobrana, w ciągu ok. 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania.

    Adres do wysyłki towaru:

    EspressoServis s.r.o.

    Zvěrotice 58
    392 01 Soběslav
    Czech Republic

    W żadnym wypadku nie odsyłaj towaru za pobraniem! Przesyłki te nie zostaną przyjęte i zostaną zwrócone do nadawcy.